Menu Zamknij

Wycieczka

Krasiczyn- Przemyśl- Kalwaria Pacławska

W Krasiczynie zwiedziliśmy Renesansowy zamek, który jest uznawany za jeden z najpiękniejszych tego typu obiektów w Polsce. Otoczony wielkim, starym parkiem ze słynną aleją drzew i ciekawymi, rzadkimi okazami roślin. Na dziedzińcu poznaliśmy legendy i historię tego miejsca, zwiedziliśmy krypty, wspaniałą renesansową kaplicę oraz wnętrza. Zeszliśmy też do lochów i wyszliśmy na wieżę Widokową z której rozprzestrzeniał się piękny widok na Krasiczyn. Po biedzie w Restauracji Zamkowej udaliśmy się do Przemyśla, a konkretnie do Podziemniej Trasy Turystycznej. To połączony w trasę turystyczną zespół dawnych miejskich piwnic oraz kanalizacji, znajdujący się w Przemyślu. Zobaczyliśmy stanowiska multimedialne, hologram interaktywny z makietą rynku. W sali kinowej obejrzeliśmy film w systemie 3D mogliśmy też podziwiać teatrzyk mechatroniczny. Następnie udaliśmy się do Muzeum Dzwonów i Fajek – to było kolejne ciekawe miejsce na mapie naszej podróży. Muzeum mieści się w późnobarokowej Wieży Zegarowej i

powstało z inicjatywy przemyskich fajkarzy i ludwisarzy oraz Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej. Po wyczerpującym zwiedzaniu poszliśmy na pyszne lody. W drodze powrotnej pojechaliśmy do Kalwarii Pacławskiej, podziękować Matce Bożej za wszelkie łaski i prosić o dalszą opiekę. Do domu dotarliśmy późnym wieczorem zmęczeni i zadowoleni.